free


heej! 
Dagen har varit lugn och skön. Igår fick jag förvånat reda på att vi inte hade någon engelska idag, sen fick jag reda på att jag inte behövde gå på mattelektionen. Så det enda jag skulle haft idag var idrotten. Men, jag stannade hemma från den för att jag kände att det var ovärt att gå på den eftersom det var den enda jag hade. Jag får ta igen det imorrn då vi har orienteringsdag! Hoppas det blir bättre väder än idag, då det i stortsett bara har regnat. 

Snart kommer mamma hem och då blir det lax med potatis som jag önskade! MUMS!

Jag kan berätta lite om de senaste dagarna. 
I fredags var jag med bästa Julia och myste hemma hos mig, fullt uppdukat med massa gott framför idol!




Igår, tisdag, var jag och fina Julie på XL GRILLEN och åt kebab! Vi har pratat om det i 2 veckor och aldrig hittat nån bra dag! Det blev det igår och det var såå gott och vi njöt och vi pratade och vi mös. 



Sen har jag haft Jeanett på finbesök! She arrived på söndagen och sov över här tills idag, tisdag. Det var mysigt, som det alltid är. Igår var vi på " uppsala - ditt missionsfält " i kyrkan. Jag har aldrig varit på det förut. Det kanske var något nytt som har tillkommit. Där pratade de om vad de gör runt i Uppsala. Såsom streemission, lördagskul, tonårskul, etc. Där träffade vi Julia och Lisa! 


Påväg hem från Gränby i söndags såg vi detta par och jag var tvungen att fota:
Hon bar en burqa och han såg ut att vara svensk. Lite otippat par bara, men de trivs säkert hur bra tillsammans!
Kvinnorna brukar bära en burqa då deras män är imamer, är det inte så? Han såg så svensk ut, därfr undrade jag om han var imam, och om det var tillåtet att ha svenskar eller annat som imamer i deras religion. Jag är inte så insatt i det där faktiskt. 



finfint armband, fått av jeanett!


Lite roliga bilder innan läggdags!


Sen hann jag med att vara lite barnvakt oxå! En fin Linnea!

såå, nu blir det mat!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback