party rockers in the house tonight


Heeej!
Jag hoppas ni mår bra! 

Igår spendreades dagen/kvällen/natten/morgonen hemma hos Julia. Vi hade lite födelsedagsfirande för oss med ett gäng härliga brudar! vi fikade, pratade, skrattade, fikade lite mer, lekte och öppnade presenter. MYS 
Jag sov över lagom fräsch utan kläder och Jenny joinade. Vi tog bussen hem på förmiddagen. 
Annars har det varit en lugn men skön dag. Ska snart mysa lite till filmen " a little bit of heaven " 


Jag lunchade med Julie i cafeterian! Vi åt väärldens godaste och mättande mackan!


Jag slutade senare än Julia så väl hemma hos henne började vi fixa och dona inför kvällen :) 









Sen kom brudsen! fick inte med alla på bild




Lite sött rosa tema :) 

Julias egenbakad tårta :) Med dumblegrädde och choklad grädde! muuums!



Inte så bra bilder, men det får duga!

Hoppas ni får en bra kväll! 

Puss!

Kommentarer
Postat av: Juile

HAHA BEA!!! det där var taskigt!!!! akta dig annars kommer det upp en fin bild på dig på facebook ;) ;) ;) ;)

2011-10-22 @ 22:21:04
Postat av: jeanett

åååååh jag ville ocksååååå !! :(:(:(:(

2011-10-23 @ 14:46:28
URL: http://jeanettmyhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback