every second of every minute

HEEEJ!
Här har det inte bloggats på länge så detta blir en fet update. 

Denna vecka har jag bla:
-Haft 3 prov. 
-Bakat macarones för första gången i mitt liv. 
-Jobbat. 
-Ätit på Jalla med Julia. 
-Tittat på Dear John. 
-Haft beslutsångest på vilka skor jag ska köpa.
-Varit hos mormor.
-Saknat, skrattat och retats. 
-Åkt tåg. 
-Varit på möte. 
-bakat chokladbollar.
-Tittat på P.s I love you med Julie.
-Velat göra mer än vad jag gjort. 

Här kommer några bilder från veckan!


Eve rensar sitt pennskrinn sista lektionen       Pizza/kebab på Jalla med Julia för att
innan höstlovet!                                                      fira höstlovet!


Hösten är här!                                                                   




Made by Samuel.



Made by me. 





Denna vecka avslutas med lite mys med Julie till filmen Ps I love you. Tanken av att inte behöva gå upp tidigt till skolan imorgon får mig att känna mig så released.

Hoppas ni får en skön söndagkväll!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback