answer

Hejhopp! 
Jag skulle vilja beskriva denna dag som " svarar-ej-dagen". Jag hade planerat den här dagen sen några dagar tillbaka men jag hade en hake och det visste jag att jag hade. Jag skulle jobba mellan 17-20. Så jag började skriva till folk som oxå jobbar på coop om dom kunde tänkas ta de passet. Men, av alla typ 248292 personer som jag skrev till, svarade 3 st. VAD GÖR ALLA? Och jag som hade sett fram emot den här dagen, får nöja mig med jobb. Men ibland blir inte saker som man vill. Men jag tillåter mig själv till att vara lite irriterad några timmar framåt, innan jag blir glad igen och går vidare och ser framåt. PEPP! 



Denna fina blomma får mig att bli lite gladare, hahah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback