hey ho lets go

Det var fredag den 13:e. Jag som inte tror på skrock kunde inte hejdas från att skylla på och använda som ursäkt att det var fredag den 13:e. Min bror fyllde moped och hyrafilm-myndig, men blev riktigt sjuk så han var tvungen att vara hemma. Hela trafiken stannade pga att någon hade bombhotat stadshuset. (Lovar att han valde denna dag för att folk skulle kunna skylla på att de va en otursdag och inte för att han var sjuk i huvet.) Folk går in i lyktstolpar, folk sprutar ut en halv lokaflaska vid en modevisning, folk snubblar på öppen gata etc. Med folk menar jag mig själv och mina nära och kära. Allt detta kan såklart hända på en "vanlig dag" men eftersom det är den s k otursdagen, kan man ju skylla på den och må bättre. 

Jag ska iväg på tonårskul till 17 och sen efter blir det ev häng med mina guys :) 


Måste bara passa på att visa min fina samling :) 2 kvar nu bara!


I onsdags var det livets ords första friskolekamp. Vi skrek och hejdade som aldrig förr, med maskot, trummor och ramsor. Det vare värt eftersom vi vann hejarklackspriset m.m! ;) 
Det sprang även ut en naken kille ( maskot? haha ) på planen iklädd bara en hjälm. Det var en ny upplevelse. 


min fina bror som blev 15 i igår fredag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback