little by little

Hej! :) Ett tag sen men here i come. 
Denna helg har varit lite annorlunda men härlig! Vi studenter befinner oss i slutet av läsåret = mycket plugg! så veckorna rullar på med plugg men också annat så som jobb, cellgrupp och häng med folk. Tiden går så otroligt snabbt oftast nu för tiden och de känns som den går snabbare ju äldre man blir. SÅ denna helg var en välbehövlig slapphelg. Jag älskar känslan av att inte behöver göra ett skit.


Fredagen bjöd på kalas, men inte för mig utan för min bror. Så jag blev tillsagd att hålla i ställningarna lite ;) Dom var så duktiga så jag sket i dom och tittade på alla missade avsnitt av BB! Jag gick och la mig "tidigt". (alla mina tidigt har alltid " runt sig haha) Upp till jobb på morgonen därefter. Efter pass 10 till 18, med 2 timmars break, åkte jag hemåt. Man blir faktiskt sjukt trött i huvet av en lång dag i kassan! Somnade några timmar och vaknade sen av att Sara ringde. Hon var i närheten och skulle komma. Vi hade inte setts på 7 månader så det var verkligen hur roligt som helst att träffa henne! Vi låg och snackade till 04. Gick sen upp på mötet och flummade sen vidare hem till oss. 



Den här dagen har konstigt nog gått långsamt! men det är skönt det med! Promenaden är gjord och godiset är uppätet! BRA 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback