nu kör vi

Tjenixen!
Nu ligger jag i min efterlängtade säng som har två madrasser, som är bred och lång, som ligger i ett rum som en gång var och ska bli igen- mitt rum. Jag hyr nämligen ut det till vår inneboende som är på missionsresa just nu. Så det är SKÖÖÖNT, att jag har fått tillbaka mitt rum för ett tag nu alltså.
I fredags var jag på modevisning på katte med Judit och massa annat folk som kom dit. Jenny var en av alla modeller för Stephie Doiubs kläder, så snygg och så snygga kläder! Därefter blev det möte, mycket trevligt!
Lördagen bjöd på jobb och tonårskul och häng med Jonny Isak och Samuel. 
Söndagen spenderades i Stockholm med Rebecka och Marielle för att sen gå på Big Brother Live. Där fick jag se min stora idol, jag har inte vågat säga detta men på riktigt min stora idol... PAOW!
nej inte min idol, men hon är skön ;) andra välbekanta ansiktet sågs också!



Mina söta brudar! ( säg till om jag ska ta bort nån bild tjejer ;) 

NU ska jag rätta mina spanska texter!! NU KÖR VI puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback