min helg

hejhej! 
Fredagen bjöd på 18-årsfest hos Evelina med fint folk! jag var tvungen att åka " tidigt " för att jag skulle upp "tidigt" till jobbet dagen efter. Efter jobb blev det dejt med Rebecka som planerat. Vi köpte massa gott, asså sjukt, åkte hem till mig, pratade skrattade och flummade,titta på solsidan och sen ett avsnitt av big brother. Båda skulle upp och jobba dagen så natten blev inte så lång. vi planerade in baking efter jobb men det slutade som kvällen innan: mys, fett, och oth. 

Idag har jag och mami varit på stan och kikat runt lite. Hon skulle göra synundersökning men det var fullbokat. Där träffade jag en Ahlström. Kommer inte ihåg vad hon heter i förnamn :O 
SEN lyssna nu mina vänner, gick vi förbi akademibokhandeln och där hittade vi....... one tree hill säsonger 1-7 för 100 spänn!!! HUNDRA KRONOR.  jag köpte med mig säsong 6 :) nöjd!! fatta att oth snart är slut. Jag kommer gråta floder.

Igår beställde vi raulf lauren parfymen WILD, så den kommer om några dagar :) längtar! Så tråkigt att dom har sluta sälja den i Sverige! 

Ikväll blir det bio med en fin Lovisa :) äntligen "this means war"! Jag har hört att den är bra :)


Ett litet failat försök till en bra munk-bild :) 


This means war! snyggingar

puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback