"...always need to be reminded of how great things was"

hejhej! Idag slutade jag 12.20 och det kommer jag göra varje måndag från och med idag. Hääärligt! Vanligtvis brukar jag ha 3 timmars hål och sen spanska men nu slipper jag det! Idag fick jag även se Evelina som har varit borta i en vecka i Rom. Var roligt att äntligen få se henne :)

Jag har hunnit att titta på min favoritfilm, " 13 going on 30 ". DEN ÄR SÅ BRA. Det kan oxå ha och göra med att den har nött sig fast i mig för att jag verkligen kolla på den varje dag när jag var mindre. Den har det där lilla extra och jag gillar den starkt. Ett litet tips om ni inte har sett den ;) 

NU: Läsa en bok som ska vara klar tills på onsdag. SURT, Men jag vet att det kommer kännas så skönt när det är gjort! 

Tumblr_loan3d3vbi1qebfklo1_500_large
Berry-break-21-21_large

Tumblr_lsu65wdova1r35kveo1_500_large
Tumblr_lsjfg2348j1qlt9puo1_500_large
Derepente302_large
Tumblr_kvyx2bkt0k1qzbqvao1_500_large
Tumblr_ktsz1ntqly1qzl1oeo1_500_large


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback