hello sunshine

HEJ. Här sitter jag på golvet och har nyss kollat one tree hill avsnitt 7. Detta avsnitt gick mig lite på nerverna måste jag säga. Jag kan säga såhär långt att när man väl trodde att allt skulle bli bra; blev det bara ännu värre. EN BRA GREJ dock var att Lucas gästspela <3 Väntar spänt på nästa avsnitt.

I lördags myste jag med Julie och Jenny. Vi åt och såg melodifestivalen. trevligt!
Idag har jag chillat galet. Gick ut på en promenad med mamma och samtidigt upp till gränby. Hallå, det är 3,90 på godis?! ;)
Men en grej som jag får panik över är att när man väl bestämt sig för en sak att göra, som jag idag bestämde att jag skulle läsa, blir det inte så. Man hittar alltid ursäkter för att göra annat. Men när man väl gör det så känns det så värt de när det är klart. JA, jag får skärpa till mig lite tror jag. 

JUSTE, igår började jag kolla lite på Big Brother. Jag tycker faktiskt att det är lite småkul. Man får se entrigerna, man får se vilka som börjar hänga med vilka, man får se deras uppdrag som de får, OSV. Sen visst, det är inte den bästa dokusåpan och det förekommer saker som inte är bra heller, men då får man kolla bort ;) En grej är oxå att det blir ett " beroende " att kolla varje vecka men det blir de ju på alla andra serier man kollar på oxå. MEN, alla sätter sin egen gräns på saker och ting. 

Jag bjuder på en bild på mig och sara! Hon är saknad men hon kommer hem snart! 

TAGGA SKOLA IMORRN!

pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback