jump up and down

Helloo!

Idag är det lill-lördag, och det har jag firat med att plugga på engelskaprov! Härliga tider javisst. Jag hoppas att det kommer gå bra. Har inte så mycket att säga idag annat än att de ska bli skönt med helg, att jag är grymt tacksam för vad jag har och att ett leende och ord kan betyda mycket mer än vad man förstår. Tänk på det kära ni.
MEN

En rolig grej som hände inatt var;
Jag vaknar, kollar på klockan, ändrar alarmet till ----> 00.30 (!!!), tänker att " detta måste jag screenprinta, och visa imorgon ", somnar om, vaknar aldrig till larmet, vaknar senare runt 2, ställer alarmet på kvart i 7, somnar om. VAD HÖLL JAG PÅ MED? Jag måste ha yrat. 

Rolig grej nr 2;
Jag går i korridoren och tror att Miriam ska gå bakom mig, så jag vänder mig om och ger flörtigt mig en smisk på skinkan för att skämta med henne.... men märker att det är min SVENSKA FRÖKEN som går bakom mig.. gör en liten halvnervös min och vänder mig sen om igen. Jag vet inte om hon hängde med, men det gjorde jag kan jag lova. 




Längtar efter sommar. Men är glad över att det typ är vår ute! 

NU ska jag sussa gott och jag hoppas på att inte ställa om alarmet till någon konstig tid inatt igen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback