long time

hejhej! nu var de allt länge sen och jag har fått klagomål.. hehe
Mitt lov började bra, i fredags var jag hemma hos Judit med Julie och Jenny! I lördags jobbade jag och sedan bar det av mot Julia där vi mös och såg melodifestivalen! Söndagen jobbade jag!

MEN detta inlägg har jag lovat Becka så here it comes
Igår, Måndag, var jag och hon i kära Stocholm. Dagen bjöd på klänningsprovningar, kostymprovningar, mat&fika ( x 10 ), deep talks, skratt, busigheter och massa mer. Rebecka är en fin tjej som man alltid har kul med. Jag diggar henne rejält! Här kommer bilder som får sumera dagen :) 


Påväg till Stockholm :)


Vi hittade snygga&roliga klänningar på topshop! redo för att dansa!! wiho





SEN BLEV DET MAAAT!



Vi provade "kostym" på gina, de är ju inne med orange och rosa nu ju ;)



Efter lite stress hann vi tillslut med bussen mot Uppsala!

Det var en trevlig dag :) 

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback