we can always create something good

Nu när jag ändå är i farten kan jag ju berätta vad jag gjorde idag!!!!! shit asså ni kommer dö av excitment, pirrar de i magen? here it comes dadadaddada
okej jag börjar bli (ÄR) trött. 


suddig men halvcool bild. Jag och min kära mamma var och åt på golden china. 
mamma: jaa.. här går man iallafall inte tillbaka.
hahahaha, lite b men maten var god tyckte jag!



Dagen fortsatte med en mysig fika med en mysig Judit på mysiga Espresso House :)


Efter några timmars häng kom vi inte på nåt att göra, då de inte gick nå bra film på bio och ingen teater. SÅ vi fastnade på stadsteatern ett tag.


Sedan joinade Jenny och vi bestämde oss för att gå till donken och käka. MUMS


Vi åkte hem till Judit och åt pomelo, riktigt gott faktiskt! you should try it

Jag har haft en bra dag! Hoppas att ni också har haft det! Det finns så mycket att vara tacksam för. Och om det är svårt att hitta, så ta det lilla och gör det stort. Det finns alltid något att tacka för. Idag tackar jag för mina vänner och min familj!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback