what doesn't kill me, makes me stronger.

hejhej! hoppas alla mår bra och tar vara på lovet rejält, nu när det bara är några dagar kvar innan skolan börjar! Vi får hålla ut några månader till och sen är de SOMMARLOV, för sista gången. 
Men nu kör vi med ett stort inlägg!

ONSDAG:


Efter jobb och chill hemma, kom sen Sara och myste med mig.


Vi gjorde klyftpotatis och rödvinssås. Standard. 


Vi skrattade åt chrille och tog roliga bilder. Detta tyckte vi var en bra ´pose´

don't mess with us ;)


vi jämförde potatisar. 

Vi kollade på 3 avsnitt av 2 säsonger av criminal minds innan vi slockna. 
Vi vaknade halv 7 och somna om.
halv 9 "vaknar" jag av att sara ba: 
asså... jag har kort klänning, vad ska jag ha på mig..
jag: mmmmm.... ta bara leggins under!
sara: va?
jag: jaa... ta leggins, de gör ju inget då om du har kortklänning. 

jag drömde och pratade i sömnen tror jag. Eller så gjorde båda det. 

TORSDAG:

Sara åkte hem och efter ett tag åkte jag och mamma till stockholm efter några ärenden. 
Hon var så snäll att hon skjutsade mig ända till pappa så jag slapp ta pendeln. Min söta mamma!
Pappa och hans frus tidigare barn, Lisa, hämtade mig på stationen och sen bar det av till dem. 


Detta är mina favoriter. Joakim till vänster och Linus till höger. Mina halvbröder. 


" spilla, spilla" - Joakim ville spela på min mobil hela tiden, men ville byta spel efter 5 sek. 


Kungsängens fina natur!


Min sötnos! 

Nu ska jag fortsätta mysa med min mamma! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback