don't be afraid to follow the light

Hello! Är nyss hemkommen från en mysig cellgrupp. Vi fikade, pratade, skrattade och bad. Det var trevligt! Jenny är så fin i håret så att jag nästan blir lite avis. SUPERFIN

Jag har precis ätit en halv apelsin och jag stör mig på när det alltid ska fastna massa tjafs mellan tänderna, det hänger så fint som julkulorna på granen när man öppnar munnen. JAJA hehe

Imorrn är det FREDAG och det ska bli skönt med lite helg även om den består mestadels av jobb. Men jag gillar mina trevliga kunder som får mig på bättre humör när jag inte alls är taggad på jobb. Sen får vi se vad som händer på kvällen ;)

Just nu;
Mamma: OJ BEA det rycker verkligen om fingrarna på dig, vad du skriver!!!!
Chrille: MEN TYST BEAA

jaa. hahaha så mycket stör jag just nu så jag ska väl ta och krypa ner i min säng och tagga för att gå upp tidigt imorrn. Det går nog bra, det är ju endå fredag och den dagen vill jag ju njuta av så länge som möjligt. 


Imorrn blir det häng med denna brud :) 


Puss på er och ha en bäst dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback