hey there

Solen skiner, vädret är varmt. Ett besök upp på gränby väntas för att inköpa present. Nikolas fyller 19 år idag så det blir födelsedagsfirande för honom! 
I fredags var jag med Judit innan lovsångsgudtjänsten på kvällen. Den var härlig men jag får alltid så himla ont i mina fötter när jag står upp länge. Marielle joinade sen och det blev sleepover hemma hos henne. Mys. In till stan, träffa Esther&Elina, vidare till ur&penn och sen skildes våra vägar åt. Senare på kvällen vart det " the hunger games" på bio med Jenny och Julie. Den var riktigt bra och rekomenderas! Den är lite lik "the truman show" i vissa delar, om ni har sett den. 


Årets första glass vid ån 23/3.


Snygga Marielle i väntan på bussen!

Nu ska jag gå ut på promenad med mami! 

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback