hope, dream, live

Hejhej! Nu var det en vecka sen jag skrev sist hörni. Hoppas ni har överlevt utan mina inlägg. 
I måndags hade jag mitt tal, och det gick jätte bra! 
Tisdagen bjöd på bollekar och dansuppvisning med Miriam, gick oxå bra! 
Onsdagen involverade jobb med trevliga kunder! 
Torsdagen var lång men busig. Avslutade den med cellgrupp med fina tjejor!
Fredagen var en matteprovsdag men SKÖN. Slutade 12.20, drog hem, drog till stan och sedan vidare hem till Ellinor. 


Suddig MEN rolig bild på vad vi försökte göra. Den andra bilden är inte okej att visa upp. 


Middag med invisible Julia innan cellgruppen!

Chockades av hur fint det lyste på marken. Var tvungen att fota :)




Mys hos Elli!

Sååå, Hoppas ni får en trevlig dag! Det ska jag ha :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback