puss

Åh vad glad jag är. Jag har rättat min populärartikel. Jag har rättat och skrivit om min essä om påverkan. Jag har skrivit mitt spanska tal om Venezuela. jaa, det kändes mycket mer än vad det var haha
men det var skönt och behövligt att få det gjort!

Chrillepille och Fillepille stack precis ner till lidl för att köpa hallonsylt, vi ska göra våfflor! hihi 

När mami kommer hem ska jag och hon ut på promenad har jag tänkt. Jag får se om hon är lika taggad som mig. För några vintrar sen var jag och hon alltid ute på promenader i - 30 grader, låt mig poängtera: MINUS 30 grader. Men det kändes friskt och skönt, så friskt att min hår på huvet och i ansiktet fryste till is. Det var rutinpowerwalk och jag älskade det. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback