TODAY

Heeej! Idag är det torsdag och denna dag har varit lång men skön. Idag sa fröken att jag konkurerade ut hennes röst. Idag fick jag vatten spillt på hela mig. Idag hade jag historia prov och missuppfattade sista frågan. Idag har jag pratat med sara aka big daddy och snackat roliga minnen. 

ååh måste bara berätta om världens sötaste ungar igår. Jag gick hem från bussen och när jag jag gick förbi en lekpark såg jag två stycken små barn leka där. Pojken såg ut som Jaden Smith, så söööt och tjejen hade två stycken tofsar på huvet. När jag går förbi tar killen upp en hink ur sandlådan, tittar upp på mig och frågar: är den här din? Jag ba: jaa det är min, få hit den! nejdå skoja, jag ba nej det är inte min. Sen går jag förbi flickan som står med huvudet lutad in i en papperskorg. hahahah

En grej, ääälska detta väder! Nu är det inte bara sol utan också VARMT. så skönt

Imorrn väntas PA-redovisningar med fika. Det är de sistnämda jag är mest förväntansfull på. 

Nu ska jag titta på några avsnitt av BB. Pusshej


Chokladfest igår, ondsag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback