ögonblick och känslor

HEJ! Hoppas alla mår prima! Denna dag har varit skön men väldigt seg. Jag älskar måndagar för då slutar jag 12.20- vill bara upprepa det, men denna dag har jag varit trött och irriterad. Jag tror att Miss Red (???) snart kommer på besök. 
jaaa, i lördags var det melodifestivalen och jag tycker att den rätta låten vann. Jag tyckte dock synd om Danny som kom på 2:a plats, 2:a året i rad. Sen allt detta snack om att Loreen går in i trans när hon sjunger och att hon skulle vara buddist eller vara är. Jag vet inte för jag har inte läst på men jag säger så här långt att varför ska man snacka så mycket om hennes liv/religion. Det var väl inte det hon vann i?
Sen tror jag att alla artister verkligen går och och fokuserar på det dom gör när de framträder och om man vill sätta ett namn på det, så har de lyckats. Sen kanske det som står om henne stämmer MEN jag tycker att man överdriver. Hon gör ju inget dåligt mot folk i den livsstilen hon lever i?
Första gången jag såg henne så tänkte jag att shit vilka gryma danssteg men nu när jag fick reda på allt detta, så kommer jag kanske tänka mer på att det ser "yoga-aktigt" ut. Jag såg henne nyss när hon var med på " Adamlive" och där pratade hon om sina rörelser som danssteg och inget annat. 

Hur hamnade vi här?

Här kommer some pics!!

I Lördags vaknade jag upp av lättnad. Ingen skola och inget jobb. 
Min pappa kom på besök en snabbis. Han skulle hämta chrilleboy. För min del blev det en dejt med min käre Judit. 
Hon fick vänta länge stackare. Haha förlåt igen!


Finalen spenderades hemma hos Jenny Andreasson med fint folk.
MASSA FIKA


Taggade brudar!


På söndagen vart det möte med mami och senare hem till Charlotta. 
Det var mysigt att få komma hem till henne! 


Dagens BRA:

- I stort sett ALLT kostade 10 kronor på årstahallen. Allt från mangos, ballerina, pastasås till frukt, bakverk,juice och smör.
- Filmen Mean girls som jag satte på när jag kom hem. 
- Lasagnen som jag gjorde all by my self. och god vart den!!
- BB ikväll! 
- Soligt väder och värme!!!

Även fast vissa perioder i livet eller på dagen kan va lite mindre bra, kan man alltid hitta något postivit. Remember that!


" Om livet ger dig citroner, gör nån typ fruktig juice"

puss&hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback